Korábban már használtam utángyártott tintapatronokat, most miért nem fogadja el a nyomtatóm?
A nyomtató szoftverje megjelenítheti az alacsony vagy nulla tinta szintre vonatkozó üzenetet, ha a készülék olyan patront észlel, amely nem az eredeti gyártó patronja.
A problémát a patron és a nyomtató közötti kommunikációs kapcsolat eredményezheti - ezt általában a patron rézérintkező lemezén lévő szennyeződés, például por vagy akár ujjlenyomat is okozhatja.
Kérjük kövesse az alábbi lépesek a probléma megoldásához:
Helyezzen újságpapírt a nyomtató köré, nehogy a tinta kifolyjon. Vegye ki a patront a nyomtatóból és kapcsolja ki a nyomtatót.
Nedves konyhai törlőkednő segítségével óvatosan törölje le a patron rézlemezét, és alaposan tisztítsa meg. Hagyja, hogy a chip megszáradjon.
Miután a chip teljesen megszáradt, helyezze be a patront a nyomtatóba, majd kapcsolja be újra a nyomtatót. Javasoljuk, hogy használja a nyomtatófej tisztítás üzemmódot a nyomtatón, annak érdkében, hogy a nyomtatófej megtisztuljon és a tinta útját ne akadályozza semmi. A legjobb ha a programot három-négy alkalommal is elindítja a nyomtatón.