IBM 39V1645 - Dobegység
Teljesen új dobegység az IBM nyomtatók számára egy márkás gyártótól
Ez nem egy felujított dobegység.
IBM Infoprint 1601, 1602, 1612, 1622
Minőségi védjegy : ISO9001:2000, ISO14001:2004, ISO/IEC 19752
Ez a termék a következő nyomtatókhoz számára:
IBM 1612 - 39V1645 dobegység
Ezzel a dobegységgel mindig professzionális nyomtatási minőséget fog elérni éles szöveggel ugyanúgy, mint az eredeti fogyasztási készletekkel.
Minőségi védjegy:
ISO9001:2000, ISO14001:2004
Élettartam:
A dobegység garantált élettartalma 30 000 standard oldal. (Az ISO / IEC 19752 norma alapján).
Kompatibilis berendezések
IBM Infoprint 1601
IBM Infoprint 1602
IBM Infoprint 1612
IBM Infoprint 1622
EAN | Nem |
---|---|
Termék azonosító | 436170001 |
Garancia | 24 hónap |
Tinta típusa | Compatibile Imaging Unit |
Típus | 100% új utángyártott dobegység |
Élettartam | 30 000 oldal 5% lefedettséggel |
Kapacitás | Nem |
Kellékek típus | N/A |
Packeta
Amennyiben nem szeretne, vagy nem tud várni a futárra, figyelmébe ajánljuk a Packeta - csomagpont szállítási lehetőséget és az általa kínált számos átvevőhely egyikét.
A megrendelés befejezésekor válassza a Packeta - csomagpontot szállítási módként, és megjelenik az átvevőhelyek és csomagautomaták az ún. Z-BOX-ok listája, melyek közül választhat. Kereshet például irányítószám szerint.
A hétköznap 16:00 óráig leadott rendeléseket a Packeta 2-3 munkanapon belül kiszállítja az Ön által választott átvételi pontra. Később leadott rendelések esetén a szállítás egy munkanappal többet vesz igénybe.
A kiszállítás ára 1 905 Ft. Amennyiben rendelése meghaladja a 12 000 Ft-ot (áfával) a szállítás ingyenes.
Amint az árut felveszi a futár, kap egy értesítést e-mailben a nyomonkövetési számmal. Ezt követően online nyomon követheti küldeménye útját a Packeta weboldalán vagy a Packeta mobilalkalmazásában. Amennyiben a küldeményével kapcsolatban kérdései merülnének fel, kérjük, forduljon az ügyfélszolgálatunkhoz a +36 1 84 804 69-es telefonszámon.
Amikor a csomagot az Ön által kiválasztott átadási pontra vagy csomagautomatába szállítják, kap egy SMS-t és egy e-mailt a jelszóval, melyet átvételkor kell megadnia.
A küldemény nyomon követése a nyomonkövetési szám alapján ITT.
GLS futárszolgálat
Cégünk a GLS futárszolgálattal működik együtt. A hétköznap 16:00-ig leadott rendeléseket másnapra szállítjuk ki, később leadott rendelések esetén a szállítás két munkanapot vesz igénybe. Amennyiben a szállítás több napot igényel, a rendelés leadását követően értesíteni fogjuk.
A szállítás előtt a GLS futárszolgálat e-mailben és SMS-ben értesíti a kézbesítés pontos időpontjáról. Utánvét esetén a futárnál kézpénzzel és kártyával is tud fizetni.
A szállítási költség 1 905 Ft.
Amennyiben a rendelése meghaladja 12 000 Ft-ot (áfával) a szállítás ingyenes.
Amint feladtuk a csomagját, a rendelése állapotát megtekintheti a linkre kattintva. Ha bármilyen kérdése lenne a rendelésével kapcsolatban keressen minket a +36 1 848 0469 telefonszámon, vagy írjon nekünk e-mailt a info@abctoner.hu címre munkanapokon 8:00 és 16:00 között.
Fizetés online
Gyors és biztonságos fizetési mód biztonságos fizetési átjárókkal, ahol megadja a fizetési kártya adatait. Elfogadunk Visa, Visa Electron, Maestro, Mastercard. Fizethet az Apple és a Google fizetős mobilalkalmazásaival is.Fizetés utánvétellel
Ez a módszer azoknak a vásárlóknak szól, akik közvetlenül a futárnak szeretnének fizetni az áru átvételekor. Fizethetsz készpénzzel vagy bankkártyával.Banki átutalás
A megrendelés kitöltésekor (a fizetési mód lépésében) megadjuk banki adatainkat, amelyre a pénzutalás végezhető. Kérjük az utalásnál mindenképp tüntesse fel a rendelési számot, amelyet a megrendelés visszaigazolása után rendelünk Önhöz. Megrendelését a fizetés számlánkra történő beérkezése után dolgozzuk fel és szállítjuk ki.Paypal
Modern és biztonságos fizetési mód. Miután kiválasztotta ezt a lehetőséget és elküldte a rendelést, átirányítjuk a www.paypal.com portálra, ahol már rendelkezik egy előre kitöltött fizetési űrlappal. A befizetés számlánkra történő sikeres beérkezése után kedvezményesen becsomagoljuk és elküldjük Önnek az árut - általában még aznap. További információ a PayPal fizetésről.A számla esedékessége
Ez a lehetőség minden Állami szervezet, Önkormányzati hivatal, Iskola és hasonlók számára elérhető. A megrendelés kitöltésekor fizetési módként "Fizetés banki átutalással" kell választani, a megjegyzés rovatba pedig a "számla esedékessége" bejegyzést kell megadni. Értékesítőnk telefonon felveszi Önnel a kapcsolatot a határidő egyeztetése érdekében.Biztosítjuk, hogy fizetései nálunk biztonságosak és megbízhatóak. Ha bármilyen kérdése van a fizetéssel kapcsolatban, vagy többet szeretne megtudni bármelyik fizetési módunkról, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal. Az Ön elégedettsége fontos számunkra.
Köszönjük, hogy webáruházunkat választotta vásárlásához!